آغاز به کار هشتمین نمایشگاه بین‌المللی ایران فارما (دارو و صنایع وابسته)

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی ایران فارما (دارو و صنایع وابسته) در مورخ ۵ مهرماه ۱۴۰۲با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس و اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، مسئولین معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری، رئیس سازمان غذا و دارو، مسئولین وزارت صنعت، معدن و تجارت، اتاق بازرگانی و سفرا و هیئت‌های تجاری بین‌المللی در مصلای امام خمینی (ره) افتتاح شد.

گفتنی است در این نمایشگاه که ۴۲۷ شرکت داخلی و ۲۸۲ شرکت خارجی از ۳۳ کشور مشارکت دارند، علاوه بر نشست گسترش همکاری‌های اقتصادی در حوزه دارو با سفرای کشور‌های خارجی، ۱۹ پنل و ۸ کارگاه تخصصی در حوزه دارو و صنایع وابسته برگزار می‌شود. همچنین ۲۶ دانشکده داروسازی، ۷۵ انجمن علمی و صنفی، ۴۶ رویداد جانبی و ۱۰۵ استاد و سخنران در این رویداد بین المللی حضور خواهند داشت.

شرکت پخش دارویی اکسیر  ضمن حضور در این نمایشگاه نسبت به ارائه پتانسیل‌های موجود و توانمندی های شرکت در کنار دیگر شرکت های مجموعه هلدینگ تیپیکو حضور داشت. مدیر عامل، معاونین و مدیران این شرکت جلسات متعددی در راستای هم افزایی و پیشبرد اهداف؛ با دیگر شرکت کنندگان در این رویداد بزرگ دارویی در ایران برگزار نمودند.